Salji wow !

kami sekawan

kami sekawan

Selamat Datang :)

WELCOME TO MY BLOG MERANGKAP TEMPAT MELUAHKAN PERASAAN ADE GAKK . weehoO . . SELAMAT DATANG SAYE UCAPKAN ! minx maaf kalau terkasar bahasa yea . . jyeaahhhh . . :D

Tuesday 11 September 2012

still loving you :')

Assalamualaikum , hurmm . lame dahh buat post neyh, tp tak publish sebab sekerat jalan jehh . huhu . nampak atas tuhh ? heeee :D , peaceeeee no war ! senyuman tuh untuk 'dia' . faham-2 jelaa sape k ? Satu-satunya guy yg dapat buat hati aku tertarikk . jyeaaahhh ! makin handsome dah skanggg . huhuu .:D  ok lahh , hee . Skangg neyh aku dah smbung study , mcm yg aku cite dekat post sebelum nie . hehhe . class aku kan , sume org jeless ohh . sebab kiteorang happeningg , take care each others . tak penah sia-siakan someone tuhh . everyone ade part dye dlm class tu . haha , aku ? part aku byk , tukangg repot kat lecturers , suka bg manusia dlm classs tuh gelak sampai perut kejung . HAHA , 1G SOULMATE name class kami tuh . huhu . Dlm class , org tahu aku rapat dgn one guy nie . budak perak , tah mcm mane aku boleh rapat tatahu laa . but , for me . he's just my 'adik' . okay ? mmg kat mane-2 pun aku panggil dye adik sebab characteristics dye mcm tuh .
done with that , sebenarnya post nie bertujuan untuk meluahkan apa yg terbuku dlm hati aku selama neyh , kire beruntunglahh kan sape yg bace neyh ? yelaa , bukan senang kita nak tahu isi hati seseorang tu kan ? and , bkn senang jugak nak tgk aku nie jiwang-2 . hekhekk . sebenarnyaa , lama dah aku nak bagitahu . aku sebenarnya still sayangkan kau , kau pun tahu kan ? so , aku nak jelaskan kat sini  . takkan ada sape-2 lagi yg boleh in love dgn aku selain kau , no matter what happen , hati aku TETAP SETETAPNYA . takkan pernah berubah lagi , aku takkan tinggalkan kau . faham tu ? kalau kau nak tahu, aku tak pernah putus asa doakan kebahagiaan kita , tp ape yg kita dpt ? bila sampai mase kita dah happy-2 , mesti akan ada someone yg kacau . kan ? tp itu lah , aku takkan putus asa untuk maintain dgn kau . just aku rasa itu satu ujian untuk kita , untuk mengukur sampai mane kita boleh same-2 setia , sama-2 ikhlas satu sama lain , sama-2 jaga hubungan tuh . kan ? itu ape yg aku fikir , tak tahulaa kau mcm mane kan ? tolonglah , kalau betul kau nak perempuan yg lain, just bgtahu , aku try terima benda tu . janganlahh senyap jea . ini kau diam , tknak bgtahu langsung . aku tak pernah nak cari lelaki lain . sape-2 yg dtg, awal-2 aku dah ckp , jgn lebih , friends only . diorang pun faham . if u want to know , at every guy that would like to friends with me , i will tell them about u first . so , sape yg still terima utk jd kawan , they just let it be . :'(  seriously aku tak boleh tahan airmata aku type post neyh . dekat sini aku tade membe utk aku ceritakan all my problem . aku harap dgn adanya kau kat sisi aku, kau boleh . tp takpe , aku faham , kao still busy dgn keje kau , dgn study kau . nak exam lg . takpe , aku abaikan sume masalah aku demi kau jea. ta penah aku cite kat sape-2. sume semata-2 tggu kau . :') aku harap sangat kita kekal . tp , takpe lah . if we're not meant to be , it's okay . just accept it . done smpi sini . nanty aku sambung lagi . tak tahan dah nie . hujan pulak tuh , makin byk airmata aku jatuh .

No comments:

Post a Comment

I LOVE BLUEORANGE , haha . . Thanx for reading ! lap airmata tuh dohh . :)