Salji wow !

kami sekawan

kami sekawan

Selamat Datang :)

WELCOME TO MY BLOG MERANGKAP TEMPAT MELUAHKAN PERASAAN ADE GAKK . weehoO . . SELAMAT DATANG SAYE UCAPKAN ! minx maaf kalau terkasar bahasa yea . . jyeaahhhh . . :D

Monday 7 May 2012

tom and jerry :)

Assalamualaikum , I'm back . jyeaahhhh . hahaha . hurmm , aku baru baca blog kao , asal aku ta perasan awal2 eh ? takpelahh kann . asalkan baca , ye dokk ? nampak kau MARAH sangat kat aku kan ? tape2 , aku sememangnya patut terima tuh . it's okay laa . sebab salah aku message bukan2 kat kau . tak patut aku cakap mcm tuhh sebenarnya . tp , kalau kau perasan . selalunya aku akan text kau dulu kan ? but , for a few days , aku stop japp . bukan taknak text , tp keadaan tak mengizinkan . . kau pulak text masa aku tido . lama kau tggu kann ? aku tido dari 2 sengah sampai pukul lima hah . agak lama effect dr medicines . . aku terkejut kau mssage , bukan sebab aku salahkan kau g text aku , takk . just a little shock ! sekarang , aku minta maaf sebab byk menduga kesabaran kau selama nie . kalau nk marah , nak BENCI sekalipun , aku terima . sebab aku byk salah kat kau . sorry aa . hmm , aku dah takkan kacau hidup kau lagi , aku biarkan kau dgn dunia kau sendiri , just go . aku yg tak reti MENGHARGAI  kau dohh . tak payah salahkan diri kau . salah kau cuma 1 , kenal dengan aku , aku tak layak untuk kau , kau sepatutnya terima lebih baik dari diri aku . . hm , kalau ade some moment yg indah2 tuhh . hah , senyum sikit dohh . adehh . aku cerita indah ny , kalau ada laa . kau simpan biar jd sejarah jea , yg pahit2 , kau buanglah jauh2 . okay ? jangan kau ingat lagi aku siapa dohh , menanggung seksa kau nanty , aku pernah rasa . . anggaplah aku seekor rama2 tetiba terbang kat rumah kau then die blah . okay ? anggap je mcm tuh , aku ta kisah . cuma aku nak ingatkan , kalau kau still terima aku sebagai kawan , aku okay jelah kann ? tapi , kalau takk . putuslah satu rantaian sahabat yang aku bina selama ny . tape2 , asalkan kau happy dgn life kau . aku akan terima kenyataan ny mcm aku pernah terima kau dulu . susah gak aa kann ? hurm , tapi tape , slow2 , i will accept this fate . cepat atau lambat jeh laa . :)   so , sekarangg , aku cuma nak ucapkan GOODLUCK in your life after this . hope u will b happy everafter . kay ? chill . :)
#kau yang pertama & terakhir sampai aku bergelar isteri #

No comments:

Post a Comment

I LOVE BLUEORANGE , haha . . Thanx for reading ! lap airmata tuh dohh . :)